Søg i denne blog

tirsdag den 10. september 2013

Om mig og hvorfor MKD

Hvorfor MKD?


Jeg hedder Martin og har valgt MKD fordi jeg syntes det er et spændende område. Jeg har før haft med medie-området at gøre i mediefag på HTX, og det var her jeg først rigtigt stiftede bekendtskab med det og her jeg fandt ud af det var spændende. Da jeg gerne ville være pædagog og samtidigt kan have med endnu en interresse, medie og kreativitet, at gøre, fandt jeg MKD linjen åbenlys for mig.

Om mig

Jeg er 22 år og har 3 yngre brødre. Min fritid går med at være sammen med venner, se film e.l. eller sidde ved computeren, og enten spille et spil, se film og klip, eller redigerer musik i programmet Audacity. Jeg har spillet volleyball fra jeg var 13 år gammel, men spiller dog ikke for tiden da jeg ikke rigtig kan finde tid til det.

1 kommentar:

  1. Hey Martin.. Meget mørk men også fed blog. og skøn video, den kan man kun smile af :)

    SvarSlet